Anna schreef
Afgelopen maandag mijn rijbewijs gehaald. Dankzij de goede lessen van Jan die erg prettig waren door de gezelligheid en de fijne manier van uitleggen.
08-01-2025 om 20:12 uur
Nikki schreef
Afgelopen jaar heb ik rijlessen gevolgd bij Jan. Dit was echt een hele prettige ervaring! Het was altijd gezellig in de auto, duidelijke aanwijzingen, heel veel geduld (en dat was soms wel nodig bij mij) en vooral gewoon een hele fijne man om rijles van te krijgen. Deze rijschool is zeker een aanrader en al helemaal als je faalangst hebt. Wat ik al beschreef, hij had een hoop geduld en speelde goed in op de spanning en stress die ik de eerste lessen had, maar ook qua voorbereiding op het examen. Erg blij dat ik bij Jan heb mogen lessen & uiteindelijk heb mogen slagen! Ik had geen betere rijinstructeur kunnen wensen. Dankjewel !!
08-01-2025 om 18:37 uur
Joris Kroezen schreef
Ik heb het afgelopen jaar gelest bij Jan, die lessen waren altijd leerzaam en als je iets fout deed werd je ook niet meteen afgesnauwd wat prettig was, en uiteindelijk heb ik een goeie tijd gehad met Jan in de auto. Dankjewel Jan!!
18-12-2024 om 21:06 uur
Tijn schreef
Kheb over de afgelopen jaar bij Jan les gehad. Ik heb alle rijlessen met plezier ervaren, ik vond het fijn dat alles rustig werd uitgelegd en ik voelde me altijd op m’n gemak. Absoluut een aanrader
16-12-2024 om 10:07 uur
Jorrit Zwaanswijk schreef
Super fijne lessen gehad bij Jan! Hij geeft de lessen op een leuke en relaxte manier, en blijft daarnaast ook kritisch zodat je van je fouten blijft leren. Dit was voor mij de perfecte wijze om het autorijden onder de knie te krijgen. Dankjewel Jan!
05-12-2024 om 12:55 uur
Evy Sparidaens schreef
Jan super bedankt voor alle fijne rijlessen! Hele fijne instructeur die alles goed uitlegt en de tijd neemt. Een echte aanrader!
25-11-2024 om 15:18 uur
Aidan schreef
Hij legde altijd goed en rustig uit, en het was altijd een fijn sfeer in de auto tijdens het rijden!
24-11-2024 om 11:29 uur
Anniek van Ravenhorst schreef
Jan is een fijne en geduldige instructeur die heel secuur les geeft. Ik stapte met rij-angst in de auto en heb nu met zelfvertrouwen mijn examen gehaald
23-11-2024 om 09:00 uur
Amber van Gurp schreef
Er is altijd een gezellige en goede sfeer in de auto. Jan legt alles op een fijne en rustige manier uit en neemt de tijd. Ik ging altijd met een goed gevoel de rijlessen in, bedankt!
28-10-2024 om 12:50 uur
Bob schreef
Jan brengt een erg comfortabele sfeer in de auto. Hij ziet goed wat je nodig hebt en kan duidelijk uitleggen. Zijn lessen waren erg fijn en ik raad het zeker aan!
20-10-2024 om 21:09 uur