Amelle Jelena schreef
Dankzij Jan heb ik mij rijexamen in één keer gehaald. Hij is ontzettend geduldig en neemt de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Zijn rustige manier van uitleggen is erg fijn als je het spannend vind. Ook vond ik het altijd erg gezellig met Jan en kan je zeker met hem lachen. Ik raad Jan zeker aan die op zoek is naar een fijne rij instructeur! Dankjewel Jan voor de leuke lessen!
11-10-2024 om 14:38 uur
Thijs Bravenboer schreef
Jan is echt een topper! Legt alles heel rustig en op een fijne manier uit. Tijdens de lessen voelde ik ook geen tijdsdruk vanuit zijn kant. Zo kon je echt focussen op het verbeteren in het rijden. En het stapje voor stapje beter doen.
27-08-2024 om 17:00 uur
Timo Sparidaens schreef
Jan heel erg bedankt voor de fijne lessen, hele fijne rijschool en elke les met gezelligheid in de auto gezeten! Absoluut een aanrader. Nogmaals dankjewel Jan!
08-08-2024 om 09:04 uur
Tijmen van der Linden schreef
Jan is echt een top rijinstructeur. Vanaf je eerste les voel je je al op je gemak bij hem. Hij is super relaxed en heeft veel geduld, wat echt fijn is als je begint met rijden. Zijn lessen zijn duidelijk en goed gepland. Je merkt dat hij ervaring heeft, want hij weet precies hoe hij je moet helpen met de dingen waar je nog niet zo goed in bent. Het is ook altijd gezellig in de auto, wat de lessen leuk maakt. Kortom, als je een rijinstructeur zoekt die je op een relaxte en effectieve manier leert rijden, dan is Jan de instructeur waar je moet zijn. Absoluut een aanrader!
18-07-2024 om 15:02 uur
Britt Verwijmeren schreef
Jan is een super fijne instructeur. Hij geeft op een rustige manier les en neemt de tijd om alles goed uit te leggen. Ruim anderhalf jaar met veel plezier en gezelligheid in de auto gezeten. Ook voor iemand met faalangst echt een top rijschool, echt een aanrader!
15-07-2024 om 11:00 uur
Jordy van Helderen schreef
Wat een top instructeur! Voelde me vanaf de eerste les al op mijn gemak en werd perfect begeleid door Jan. Lekker rustige man en past zich perfect aan aan je niveau, heeft snel je zwakke punten door en helpt je hier perfect bij. Goede structuur door het werken met een boekje waar je eventueel nog extra in kunt lezen als voorbereiding op de les of als je wat bent vergeten. Jan heeft veel geduld en natuurlijk jaren ervaring en dit is ook te merken, hierdoor ben ik natuurlijk ook in 1 keer geslaagd. Ik had me geen betere instructeur kunnen wensen. Ik zou Jan zeker aanraden bij andere.
15-05-2024 om 18:20 uur
Lars schreef
Jan is een super fijne rij instructeur, Geeft op een fijne manier les en legt alles rustig en goed uit, Jan heeft me super goed geholpen met alles, en door alle fijne lessen van Jan heb ik m’n rijexamen in een keer gehaald echt een aanrader, Jan bedankt voor alles
11-05-2024 om 18:49 uur
Janne van Roessel schreef
Jan geeft op een hele fijne en rustige manier rijles! Op het begin vond ik het erg spannend maar Jan stelde me altijd goed gerust waardoor ik nu ook in een keer mijn rijbewijs heb gehaald!
02-05-2024 om 14:24 uur
Ronald van Suijlekom schreef
Als je goed en veilig de weg op wilt kunnen gaan kun je hier het beste lessen. Jan legt alles netjes uit en is de rust zelve. Ben zelf de eerste keer geslaagd dankzij de goeie uitleg en de rust in de auto . Dankjewel Jan voor de veilige kilometers 🥳
26-04-2024 om 13:04 uur
Susanna Van Weesenbeek schreef
Wat een top instructeur! Jan heeft me super erg geholpen en is altijd erg netjes geweest. Ik voelde me altijd erg veilig in de auto en ik heb vertrouwen gekregen achter het stuur. Ik heb mijn rijexamen in 1 x gehaald en dit is aan Jan te danken. Ik zou hem dan ook absoluut aanraden!
23-04-2024 om 17:57 uur